O pisica neagra si draguta!

                                                                                     by Zorin

Edmund Burke spunea ca: „Superstitia este religia mintilor slabe.” Sunt perfect de acord cu el… dar niciodata convingerea ca nu exista nu te scapa de superstitie. Probabil ca totul sta in subconstient.
Sa facem un exercitiu de meditare simplu: Aveti de rezolvat o problema foarte grea. Te gandesti la ea aproximativ 10–20 de minute si n-ai absolut nicio idee de rezolvare. Renunti si faci altceva. Peste cateva ore sau peste o zi o sa o rezolvi, deoarece creierul tau gandeste problema… chiar daca tu faci alte lucruri. El cauta tot timpul raspunsul! Uneori ti se intampla “sa visezi” rezolvarea. Ce legatura are asta cu superstitiile? Simplu fapt ca nu putem controla creierul si subconstientul. Habar nu ai ce este in capul tau acum cu adevarat. E posibil sa te gandesti la absolut orice ai vazut intr-o zi normala, dar tu nu stii cu adevarat asta.

Mie mi s-a intamplat sa ies din casa si sa ma intorc din drum ca uitasem o carte. Auzisem la o emisiune TV cu putin timp inainte ca asta e un lucru rau. Pot sa va jur ca sunt un mare aiurit, deci si inainte sa vad emisiunea mai ma intorceam… Dar ziua aia a fost altfel. Initial o luasem ca pe o gluma. Ma gandeam obsesiv, la ideea asta. Pana la urma, eu nu sunt superstios. Inchid usa. Plec la scoala din nou. Ies din bloc, o pisica neagra imi taie calea. Shit!… Se mai intampla… Merg spre statia de autobuz. Trec pe langa niste muncitori de la Electrica care lucrau la un stalp si era cat pe ce sa trec pe sub scara lor… Dar n-am trecut. Desi nu credeam in faptul ca m-am intors din drum sau ca mi-a taiat calea pisica ca mi-ar aduce ghinion… Nu m-am riscat!

Ajung la scoala. Prima ora biologie: Am facut-o lata! Stiam ca nu am invatat, de citit n-am prea citit… Dar pe mine m-a ascultat! Ghinion… Ce chestie. Or fi reale?
Peste 2 ore aveam romana. Nu avea ce sa se intample rau, imi place romana: e simpla si aberezi cat vrei. Dar s-a intamplat: Test cu neologisme. De unde era sa stiu? Incerc cu colegul de banca sa facem pe smecherii. Sa intram pe dex online.ro folosind mobilul. Ce rahat, a picat conexiunea. Sunt dezamagit. Am scris din presupuneri. Urasc asta, nu exista ghinioane. E doar pura intamplare!
In fine, trece ziua. Trebuie sa plec acasa. Aleg sa plec cu 2 prieteni si nu cu autobuzul. Oh ce bine. Fosti colegi de scoala, depanam amintiri pe drum, barfim… chestii… :D A inceput sa plouaploua rau…! alergam ca nebunii prin ploaie, n-a fost prea inspirata ideea de a merge pe jos. Suntem toti 3 uzi leaorca. M-am certat cu mama, totul a iesit prost. Eram ud si plin de noroi. fuck!
A doua zi: Racit. Deci raman acasa. Aflu de la colegi cand vin de la scoala ca nu am luat nota la bio. La romana nu ne mai trece lucrarile. Eu sunt racit, iar ei suparati ca au dat test la mate. LoL. Ba ce tare sunt! Deci am patit-o ca m-am tot gandit la chestia asta cu superstitia. Se pare ca totul e in imaginatia mea.
Dar totusi e bine sa respecti superstitiile! Nu lasa creierasul tau sa se gandeasca ca ai ghinion, ca norocul ti-l faci singur!

Iata si cateva superstitii pe care le stiu si le mai si respect:

1. Daca iti taie o pisica neagra calea, scoate pistolul si impusc-o.
2. Nu trece pe sub o scara ca o sa ai ghinion. Dar daca tot ai trecut, trage scara dobitocului… Cine l-a pus sa puna scara acolo pe unde treci tu?
3. Nu te intoarce din drum, dar daca te-ai intors… Ramai acasa!
4. Nu deschide o umbrela in casa (asta daca nu ploua).
5. Marti, 13 e o zi plina de ghinion. Pentru a fi protejat nu uita sa iei trusa de prim ajutor la tine (Jack Daniels, L&M Rosu lung si… o cola light).

Cine are noroc, are… Se stieeee

